Tillbaka till alla evenemang

Squvalp 2024

• Smedsuddsbadet Svante Arrhenius väg 10 Smedsuddsbadet, SE-112 35 Stockholm Sverige (se karta)

****For description in English, see below.****

Förbered er för en helt förtrollande vår med årets våtaste fest, Squvalp 2024!
Efter den fantastiska landgående Quarnevalen förra våren ska hundratals studenter äntligen tillbaka till Smedsuddsbadet i Rålambshovsparken den 10-11 Maj för att bygga och sjösätta sina fantastiska flottar och åka en vattenQuarneval!

Alla, såväl byggare som åskådare, studenter som icke-studerande, är välkomna under dagen, så bjud in din mormor, hennes granne eller Pelles katt. Håll koll på evenemanget för uppdaterad information! Håll även utkik på campus för lokala Ritpubar som kanske sker hos just din favoritsektion eller favoritklubb!

Datum att lägga på minnet:
Fredag 16 februari - Stora Ritpuben på Nymble
Fredag 1 mars - Inlämningspub på Nymble (SISTA INLÄMNINGSTILLFÄLLET!)
Fredag 22 mars - Presentationspub på Nymble
Fredag 10 maj - Byggplatsen öppnar
Lördag 11 maj - SQUVALP 2024!
Sjösättning av alla flottar och starten sker vid 14:08 lördagen den 11 maj. Vill ni undvika att hamna längst bak i publikhavet, se till att vara där en stund innan. Kul att ha tid för att även se allt som sker på byggplatsen i förväg!

* * * * *
Get ready for an enchanting spring with Squvalp 2024 - the wettest event of the year!
After the fantastic landbound Quarneval last spring, hundreds of students will finally come back to Smedsuddsbadet in Rålambhovsparken the 10th-11th of May to build and launch their marvelous rafts into the water.

Everybody, participants as well as audience, are welcome to watch the event so make sure to invite all your friends and family. Stay tuned and keep track of the event for more information! Also keep an eye on the rest of the campus for local sketching pubs that might happen in your favorite section hall, clubhouse or villa!
Dates to remember:
Friday February 16th - Grand Sketch Pub at Nymble
Friday March 1st - Hand in Pub at Nymble(FINAL DAY OF SUBMISSION!)
Friday 22th March - Presentation Pub at Nymble
Friday 10th May - Building Site opens
Saturday 11th May - SQUVALP 2024!
Launching of the rafts starts at 14:08 Saturday May 11th. Unless you want to stand in the back of the crowd make sure to get there early. It is fun to have time to look around on what’s happening on the building site in advance!

Tidigare evenemang: 9 maj
Torsdagspub! / Thursday Pub!
Senare evenemang: 12 maj
Spexmöte! / Spex Meeting!